تصویر
توزیع بیش از ۴۲۹ هزار بسته کمک های مومنانه در البرز
14 فروردین 1401 - 9:00
2
رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز اعلام کرد: سال گذشته ۴۲۹ هزار و ۳۳۵ بسته کمک های مومنانه در قالب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این استان توزیع شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز اعلام کرد: سال گذشته ۴۲۹ هزار و ۳۳۵ بسته کمک های مومنانه در قالب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این استان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار «مهران طیران»افزود: توزیع بسته های کمک مومنانه در سال گذشته در قالب توزیع ۲۵۴ هزار و ۶۵۷ بسته کمک معیشتی، ۲۱ هزار و ۵۴۰ بسته کمک آموزشی و لوازم التحریر و ۱۵۳ هزار و ۱۳۸ بسته بهداشتی انجام شده است.
وی اظهار داشت: در این مدت جهادگران و بسیجیان استان البرز در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی موفق به شناسایی ۶۶ هزار و ۵۱۳ بیماری کرونایی و معرفی آن ها به مراکز درمانی شدند.
وی به دیگر خدمات ارایه شده در قالب این طرح اشاره کرد و گفت: تهیه و توزیع ۱۹ هزار و ۴۶۱ دست پوشاک و کفش، تهیه و توزیع اقلام دارویی ویژه کرونا برای ۲۴ هزار و ۲۶۵ نفر، توزیع ۲ هزار و ۲۴۰ عدد تجهیزات پزشکی، ۶۷۵ سری جهیزیه و آزادسازی ۲۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از جمله این خدمات می باشد.
طیران افزود: همچنین در این مدت برای یک میلیون و ۵۹۲ هزار و ۶۵۱ نفر ساعت خدمات آموزشی ارایه شده ضمن اینکه برای یک هزار و ۳۰۵ نفر نیز ایجاد اشتغال شده است.

توزیع حدود سه میلیون عدد ماسک بهداشتی
وی با بیان اینکه ۳۸۹ واحد ساخت، مرمت و بازسازی مسکن محروم انجام شده، اظهار داشت: در یکسال گذشته ۱۷۵ کارگاه تولید ماسک برای مقابله با بیماری کرونا در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شد که در این کارگاه ها یک میلیون و ۸۹۶ هزار و ۳۱۰ عدد ماسک تولید شده است.
رییس بسیج سازندگی استان البرز گفت: همچنین در این مدت ۲ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۱۱۳ عدد ماسک در بین بیماران و در مناطق محروم توزیع شده است.

فعالیت ۶۸ هزار و ۹۲۲ نفر جهادگر
طیران در ادامه به تعداد جهادگران فعال در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت ۶۸ هزار و ۹۲۲ نفر جهادگر در قالب چهار هزار و ۳۴۲ گروه جهادی فعال بودند که ۸۶۸ نفر از این جهادگران در امر تغسیل و تدفین و پنج هزار و ۹۹ نفر در بیمارستان ها فعال بوده اند.
وی گفت: همچنین سه هزار و ۴۶۵ پزشک جهادگر و هشت هزار، ۸۳۴ پرستار جهادگر و سه هزار و ۳۸۹ بهورز جهادگر در سال گذشته ارایه خدمات داشته اند.
وی با بیان اینکه ۸۷۳ ایستگاه سلامت در سال گذشته راه اندازی شد، افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۹۰۸ نقطه توسط جهادگران ضدعفونی شد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.