تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان البرز به زودی آغاز خواهد شد
15 آبان 1402 - 11:02
1
سید مسلم رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان، در آینده نزدیک خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سید مسلم رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان، در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت: کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت هر ساله موضوع توزیع شیر در مدارس را به عنوان یک دغدغه جدی مورد توجه قرار داده‌اند و از مسئولان آموزش و پرورش درخواست داشتند، تا توزیع شیر در مدارس مجددا آغاز شود و در نهایت این اقدام مهم، در دولت سیزدهم با اعلام رئیس جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی کلید خورد.
رئیسی افزود: تمامی دانش آموزان دوره ابتدایی استان، هفته ای دو بار به صورت رایگان شیر دریافت خواهند کرد.
وی ادامه داد: کارگروه اجرایی این طرح به ریاست آموزش و پرورش تشکیل شده است و دستگاه‌هایی همچون سازمان برنامه و بودجه، سازمان بازرسی، دانشگاه علوم پزشکی به ویژه معاونت قضا و دارو و جهاد به عنوان عضو اصلی فعالیت خواهند داشت.
سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرزاظهار داشت: محوریت اصلی این طرح در آموزش و پرورش به عهده معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع است که به کمک متناظران خود در مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز، توزیع شیر در مدارس انجام و هر دو هفته یکبار، اطلاعات آن در سامانه مورد نظر بارگذاری خواهد شد؛ همچنین کارگروه نظارت بر این طرح نیز متشکل از اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، اداره حراست و اداره سلامت بر نحوه توزیع شیر و محل نگهداری شیر و.
.
.
نظارت خواهند داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.