تصویر
توزیع مرحله اول فرش سجاده ای در بین مدارس استان البرز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید
03 مهر 1402 - 11:21
3
خانمحمدی رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز از اولین مرحله توزیع فرش های سجاده ای در بین مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

خانمحمدی رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز از اولین مرحله توزیع فرش های سجاده ای در بین مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

خانمحمدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای معلم و دانش آموز افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ نماز و به منظور ایجاد فضایی مناسب در امر اقامه نماز به عنوان اصلی ترین برنامه در برنامه های فراگیر پرورشی، با رایزنی و تامین اعتبار از محل اعتبارات تخصیصی وزارت متبوع و بهره گیری از ظرفیت خیرین، در مرحله اول تجهیز نمازخانه های مدارس، موفق به تامین فرش سجاده ای برای ۶ کد مدرسه لازم التوجه از مدارس تابعه استان شدیم.
رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز ابراز امیدواری کرد که با پیگیری های انجام شده تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک تعداد دیگری از مدارس هدف را با فرش سجاده ای، آماده حضور حداکثری دانش آموزان و همکاران در اقامه نماز جماعت نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.