تصویر
توسعه همه جانبه و پایدار استان با اجرای برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی امکان پذیر است
22 مهر 1402 - 11:21
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: یکی از اسناد بالا دستی که توجه ویژه رهبر معظم انقلاب را داشته است نقشه مهندسی فرهنگی می باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: یکی از اسناد بالا دستی که توجه ویژه رهبر معظم انقلاب را داشته است نقشه مهندسی می باشد.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اظهار داشت: یکی از اسناد بالا دستی که توجه ویژه رهبر معظم انقلاب را داشته است نقشه مهندسی فرهنگی می باشد،.
برش استانی این سند که بر اساس تاکید نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز، حضرت آیت‌الله حسینی همدانی تدوین و در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد، نقشه راهی مطمئن و منسجم در زمینه توسعه همه جانبه استان البرز به ویژه در حوزه های فرهنگی می باشد.
جابری انصاری، خاطرنشان کرد: اگر چه بر اساس پیگیری های معظم له اقداماتی در راستای عملیاتی شدن این سند انجام شده و حتی پیش از اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی بودجه ای برای عملیاتی شدن آن تخصیص دهد اجرای آن در استان پی ریزی شده است،اما لازمه موثر بودن این اقدامات اجرای این سند بطور هماهنگ در همه شهرستانهای استان می باشد،بدیهی است استان البرز منحصر به شهرستان کرج نبوده و تمامی شهرستان های استان نیازمند این توجه می باشد .
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، ابراز داشت: امید است تمامی دستگاه ها ی دولتی و حاکمیتی اعم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ،فرمانداران محترم و نیز مدیران مدیریت شهری در کلیه شهرستانهای استان بصورت هماهنگ در اجرای برش استانی نقشه مهندسی که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و مورد تاکید حضرت آیت‌الله حسینی همدانی و جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم می باشد، اقدام نمایند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: ابعاد مختلف این سند و فراگیر بودن و نیز همه شمول بودن آن سبب شده تا موضوع توسعه همه جانبه و پایدار در همه ابعاد مد نظر قرار گیرد ،همین ویژگی توجه همه مسئولان دلسوز و خدوم در کشور و به ویژه در استان را می طلبد .
وی افزود: پر واضح است که بخش فرهنگی این سند به عنوان یکی از پر اهمیت ترین بخش های زیر ساختی حائز اهمیت بوده و تلاش باید گردد که همزمان با توسعه و تقویت بخش های عمرانی،بهداشتی،گردشگری و .
.
.
در برنامه ریزی های استانی به ویژه مدنظر قراردادن برنامه های فرهنگی از طریق تخصیص بودجه هایی از سوی شوراهای اسلامی شهرستان ها و شهرداران محترم بصورت هماهنگ روبه جلو حرکت کند و چه بسا زیر ساخت های استان را تقویت نماید.

جابری انصاری در پایان عنوان کرد: انشاالله با توجهات حضرت حق و نیز هم افزایی تمام بخشهای اجرایی مدنظر دولت آیت الله رییسی در استان البرز شاهد توسعه و شکوفایی در این بخش مهم باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.