تصویر
توسعه ورزش همگانی، تزریق سلامت به جامعه و استفاده مناسب از اوقات فراغت
22 مرداد 1401 - 16:06
1
معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج ورزش را عامل سلامتی ذکر و عنوان کرد: توسعه ورزش همگانی، تزریق سلامت به جامعه و استفاده مناسب از اوقات فراغت است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون شهردار و سرپرست سازمان و ورزش را عامل سلامتی ذکر و عنوان کرد: توسعه ورزش همگانی، تزریق سلامت به جامعه و استفاده مناسب از اوقات فراغت است.

محسن برجی در نشستی که باحضور ، و رحمتی، رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز پیرامون همکاری و اجرای برنامه های مشترک در بوستان های سطح شهر و ورزش محلات برگزار شد، به توسعه ورزش همگانی در بوستان ها به عنوان راهکاری کم هزینه در ارتقای سطح سلامت شهروندان اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه های مختلف در حوزه ورزش همگانی در پارکها و بوستان ها ، پیشنهاد مناسبی برای سوق دادن شهروندان به سمت زندگی سالم و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.
وی با ضروری دانستن شناسایی و اولویت بندی عامل های تجزیه و تحلیل جامع شناختی ورزش همگانی در بوستان ها، عنوان کرد: این برنامه ریزی مناسب، مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و سیاست های خدماتی، رفاهی و ورزشی یاری می‌کند.
معاون شهردار افزود: ورزش همگانی نیازمند زیرساخت آنچنانی نیست و با کمترین هزینه میتوان سلامت را به جامعه تزریق کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری هر روز در پارکها و بوستان‌های سطح شهر اجرای برنامه ایستگاه ورزش همگانی و ورزش صبحگاهی را در دستور کار خود دارد، افزود: می‌توان با برنامه ریزی مطلوب و ارائه راهکارهای مناسب، این برنامه ها را گسترش داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.