تصویر
توسعه چهارباغ با با تلاش مضاعف و شبانه روزی و خدمت خالصانه محقق می شود
08 شهریور 1401 - 16:18
1
مهندس جعفری فرماندار شهرستان میزبان حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم، خانواده شهدا، معتمدین، روحانیون، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس جعفری فرماندار شهرستان میزبان حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم، خانواده شهدا، معتمدین، روحانیون، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند بود.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با تبریک هفته دولت، از تلاش همه دستگاه های اجرایی به ویژه فرماندار تبریک گفت و افزود: هفته دولت فرصتی برای خدمت رسانی و کسب رضایتمندی مردم است.
امام جمعه چهارباغ خاطرنشان کرد: شهرستان شدن چهارباغ باعث توسعه و آبادانی خواهد شد و این نعمت بزرگی است و باید با تلاش و همت دسته جمعی و حفظ انسجام و وفاق به مردم عزیز شهرستان خدمت کنیم.
در ادامه این نشست، مهندس جعفری فرماندار چهارباغ با عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند، از حضور امام جمعه محترم، خانواده شهدا، روحانیون، معتمدین، اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اعضای شورای شهر و روستا و همه حضار تبریک گفتند.
فرماندار چهارباغ با اشاره به افتتاح پروژه های دولت در هفته دولت، افزود: با حضور دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز پروژه های شاخص چهارباغ افتتاح شد و ان شاالله روز پنج شنبه نیز پروژه های خوبی افتتاح خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ تصریح کرد: هدف اصلی ما باید توسعه و شکوفایی شهرستان و الگو شدن چهارباغ در سطح استان و کشور باشد زیرا مردم این منطقه لیاقت بهترین هارا داشته و مردم بسیار خوب و شریفی هستند و لازمه‌ رسیدن به این هدف تلاش شبانه روزی و بی دریغ همه مسئولین است.
این مسئول یادآور شد: یکی از اصلی ترین دغدغه های شهرستان بهسازی و اصلاح شبکه معابر و مسیرهای مواصلاتی است.
که با پیگیری دکتر عبدالهی استاندار محترم جاده و علیخان سلطانی (شهدای چهارباغ) در حال تعریض است و پیگیری اصلاح جاده سهیلیه و اتصال میدان زعفرانیه به سه راه کیانمهر، تعریض پل های راه آهن و موارد دیگر حتما در دستور کار است.
فرماندار چهارباغ در ادامه گفت: افزایش تعداد گلخانه های در راستای در حوزه امنیت غذایی و صیانت از اراضی ، افزایش سرانه های ، ساخت بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی مصوبه سفر ریاست جمهوری، احداث و تجهیز پایگاه های اورژانس، افزایش سرانه های و فضای سبز و .
.
.
مورد تأکید است.
مهندس جعفری افزود: جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف ، فرهنگی، ورزشی و .
.
.
مهم ترین راهبرد عملی توسعه چهارباغ است و حمایت از سرمایه گذاران به ویژه در حوزه شهری و افزایش سرانه های شهری باید در دستور کار قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بر تاکید بر توسعه پایدار شهری یادآور شد: افزایش سرانه های خدماتی در شهر نیازمند توجه ویژه است و حفظ فضای سبز و احیای درختان چنار، پیگیری حقابه از رودخانه کردان، افزایش تعداد مدارس، ساخت کلانتری ملک آباد، تامین روشنایی پارک ها از مهم ترین دغدغه های حوزه شهری دانست.
وی در انتها گفت: استفاده از ظرفیت خیرین و معتمدین و همچنین جوانان در توسعه چهارباغ مورد تأکید است و کلام آخر اینکه همه با اتحاد و همدلی می توانیم به یک شهرستان شکوفا و توسعه یافته داشته باشیم و از همه عزیزان می‌خواهم که تمام تلاش خود را در این حوزه به کار بگیرند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.