تصویر
توصیه پلیس به مردم مدیریت سفر و پرهیز از عجله در رانندگی است
07 فروردین 1401 - 17:44
شناسه : 177080
6
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از بخش یکم پلیس راهور شهر کرج گفت: توصیه پلیس به مردم و مدیریت سفر ها و پرهیز از عجله در رانندگی است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از بخش یکم پلیس راهور شهر گفت: توصیه پلیس به مردم و مدیریت سفر ها و پرهیز از عجله در رانندگی است.

سردار "تقی ی" در حاشیه بازدید از بخش یکم پلیس راهور به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با دستور فرمانده کل انتظامی کشور امروز به استان البرز اعزام شدیم تا در جریان اقدامات پلیس این استان در حوزه ترافیکی و امنیتی قرار بگیریم که بحمد الله با تدابیر و اقداماتی که از سوی فرماندهی انتظامی استان البرز صورت گرفته، از نظم آمدی شدی و امنیتی وضعیت استان در ایام نوروز از وضعیت مناسبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه توصیه پلیس به مردم مدیریت سفرها و پرهیز از عجله در رانندگی است، افزود: به رانندگان عزیز توصیه می کنیم در طول سفر هر ۲ ساعت رانندگی چند دقیقه را استراحت کنند و در صورت خواب الودگی به هیچ وجه به رانندگی ادامه ندهند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تحقق شعار سال گفت: پلیس در سال ۱۴۰۱ تلاش دارد با ایجاد امنیت مطلوب فضا را برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مهیا کند.

سردار مهری در پایان با از تلاش کارکنان انتظامی استان البرز برای تامین امنیت شهروندان، خاطرنشان کرد: هدف نهایی پلیس از اجرای طرح های متنوع در روز های ابتدایی سال، ایجاد فضایی با امن و نشاط برای شهروندان در ایام نوروز است.

@policealborz

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.