توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن برای ممانعت از پیشرفت در فناوری است
09 مهر 1403 - 8:42
شناسه : 1418832
0

کرج- مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه تمام توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن برای ممانعت از پیشرفت در عرصه فناوری است، گفت: دشمن از پیشرفت و تجهیز شدن ایران اسلامی به فناوری روز هراس دارد. به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در رزمایش همکلاسی مهربان پنج که در کانون شهید سبحانی […]

- مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه تمام توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن برای ممانعت از پیشرفت در عرصه فناوری است، گفت: دشمن از پیشرفت و تجهیز شدن ایران اسلامی به فناوری روز هراس دارد.

به گزارش خبرگزاری ، سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در رزمایش همکلاسی مهربان پنج که در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز برگزار شد، افزود: مردم انقلابی ایران انسان‌های با اراده‌ای هستند که باید از مزایای فناوری روز بهره مند شوند.

وی بیان کرد: تمام توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن برای ممانعت از پیشرفت در عرصه فناوری است.

مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به دستاوردهای علمی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: دشمن از پیشرفت و تجهیز شدن ایران اسلامی به فناوری روز هراس دارد.

زهرایی گفت: در طول تاریخ بارها خون بر شمشیر پیروز شده است که نمونه بارز آن واقعه عاشورا بوده که پس از ۱۴۰۰ سال عشق به حسین بن علی (ع) گیتی را فرا گرفته است.

وی افزود: در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز دیدیم چندین کشور تا بیخ دندان مسلح در مقابل ایران قرار گرفتند ولی جانفشانی ایثارگران و رزمندگان جمهوری اسلامی موجب شد ریشه‌های انقلاب محکم‌تر شود.

زهرایی بیان کرد: اکنون در جبهه مقاومت نیز خون بر شمشیر پیروز می‌شود چرا که با خون‌های ریخته شده مظلومان توسط اسرائیل کودک کش جبهه مقاومت آبیاری شده است.

امروز جنگ اراده‌ها است

مسئول بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: امروز بیش از هرزمان دیگری باید اتحاد داشت، با توجه به جنگ اراده‌ها با توکل بر خدا و تکیه بر فرامین رهبر معظم انقلاب باید پیش رفت.

زهرایی گفت: رزمایش‌ها مصداقی از همدلی است که در آن آموزش، پرورش، خیرین، بسیج دانش آموزی، جهادگران و سپاه در کنار هم قرار می‌گیرند.

وی یادآورشد: امسال هشت هزار مدرسه در سراسر کشور برای سال تحصیلی جدید با همت بسیج سازندگی زیبا سازی شده است.

زهرایی تاکید کرد: امروز باید به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده خون شهدا نشویم.

در رزمایش همکلاسی مهربان پنج استان البرز پنج هزار بسته لوازم التحریر تحویل دانش آموزان محروم شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.