تصویر
توفیقات سپاه به پشتوانه مردمی بودن آن است
08 اسفند 1401 - 12:46
1
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، در دیدار شهردار ، رئیس و اعضای شورا اسلامی شهر کرج که به مناسبت روز پاسدار در دفتر وی حضور یافتند ، گفت: هر جا کار، مردمی شد توفیقات خوبی حاصل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، در دیدار شهردار ، رئیس و اعضای شورا اسلامی شهر که به مناسبت روز پاسدار در دفتر وی حضور یافتند ، گفت: هر جا کار، مردمی شد توفیقات خوبی حاصل شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام والمسلمین علی‌مراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در دیدار شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت روز پاسدار ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از شهردار و رئیس شورا، گفت: توفیقات سپاه به پشتوانه مردمی بودن آن‌ است و هر جا نقش مردم پررنگ بود توفیقات خوبی حاصل شد و پیشرفتهایی که امروز سپاه دارد به پشتوانه بسیج و با همین روحیه و تفکر مردمی بودن است‌.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.