تصویر
توفیقات نظام را به نوجوانان و جوانان نشان دهیم
22 تیر 1401 - 9:48
3
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ استان البرز گفت: توفیقات نظام را به نوجوانان و جوانان نشان دهیم زیرا آنها در معرض بارش همجه های دشمن قرار دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ استان البرز گفت: توفیقات نظام را به نوجوانان و جوانان نشان دهیم زیرا آنها در معرض بارش همجه های دشمن قرار دارند.

حجت الاسلام " روح الله مختاری " در نشست جهاد تبیین آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه این هجمه های دشمن بی سابقه است، افزود: هیچ زمانی این وضعیت وجود نداشته است چون در پی ایجاد شبهات در ذهن نوجوانان و جوانان درکشور هستند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن باور و اعتقادات مردم ایران را در جامعه نشانه گرفته که باید کاری انجام دهیم، درغیر این صورت چیزی باقی نمی ماند.
وی با بیان اینکه تربیت دارای سه مرحله باورها، گرایش های قلبی و کنش و رفتار است، یادآورشد: ما در تربیت به سراغ مرحله سوم می رویم و به دو مرحله اول و دوم توجه نمی کنیم.

مختاری تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی فیلم ها یی را با هدف ایجاد شبهه در ذهن افراد منتشر می کند چون برخی از شبهات مثل اربعین حسینی غیر قابل باور است، اما اگر مراقبت نکنیم تبدیل به باور می شود.
وی ادامه داد: باید خوبی ها را دید و حقیقت ها را دریافت تا ایرادها کم رنگ دیده شود.
وی اظهارداشت: پیشرفت کشور را در بخش های مختلف از جمله در مراکز تولیدی و علمی همانند کارخانه ها و شرکت بنیاد برکت که نمونه ای از این بالندگی در شهرستان ساجبلاغ هستند را باید به نوجوانان و جوانان با انجام بازدید معرفی کرد تا بینند.
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اضافه کرد: هر حکومتی دارای نقاط قوت و ضعف هایی است که حکومت ایران نیز این شرایط را دارد اما نقاط ضعف کشور بسیار کم است درحالی که دشمن نقاط ضعف را برجسته می کند تا نوجوانان و جوانان خوبی های انقلاب را نبینند.
وی نقاط ضعف داخلی را ناشی از ضعف مدیریتی، خیانت و اختلاس ذکر کرد.
مختاری با اشاره به اینکه برکات حکومت جمهوری اسلامی ایران بی حد و حساب است، افزود: آموزش و پرورش جهاد تبیین را با تربیت مدرسان به مدارس ببرد تا دانش آموزان با برکات انقلاب اسلامی آشناتر شوند.
وی به موضوع مهم ولایت در جامعه پرداخت و یادآور شد: باید از ولایت فقیه اطاعت کنیم و امام خمینی (ره) نیز دراین زمینه فرمایشاتی داشته اند.
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ استان البرز تاکید کرد: در دهه امامت و ولایت قرار داریم و همه ما امام علی (ع) را از جمله در مدیریت، شجاعت، تدبر و تدبیر، دلسوزی، علم و حکمت الگو می دانیم و می شناسیم.
لازم به ذکر است، سلسله نشست های هفتگی جهاد تبیین درآموزش و پرورش استان البرز به همت اداره قرآن، عترت و نماز برگزار می شود.
استان البرز ۲۴ هزار و ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.