تصویر
توقیف بنز ۴۰ میلیاردی در “کرج”
29 تیر 1401 - 15:29
2
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک دستگاه خودروی بنز اس ۵۰۰ قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین از کشف یک دستگاه خودروی بنز اس ۵۰۰ قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.

[، سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت بلافاصله پس از دریافت خبر توقیف یک خودرو قاچاق توسط ماموران پلیس راهور برای بررسی موضوع به ستاد پلیس راهور استان اعزام شدند.
وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حاکی از این بود که خودرو بنز اس ۵۰۰ مورد نظر در حال حاضر فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده و قاچاق محسوب می شود که بلافاصله با دستور مقام قضائی توقیف و به توقفگاه منتقل شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت های پلیس در سال جاری است که در این راستا شهروندان می توانند و اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار ماموران قرار دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.