تصویر
توقیف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق دراشتهارد ‏
25 بهمن 1401 - 16:28
2
فرمانده انتظامي شهرستان "اشتهارد" از کشف 25 هزارلیتر سوخت قاچاق از يک دستگاه ‏تریلی تانکردار در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان خبر داد‎.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان "اشتهارد" از کشف ۲۵ هزارلیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه ‏تریلی تانکردار در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد‎.

سرهنگ "علی عزیزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات ‏اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی اشتهارد خبری مبنی بر تردد یک تریلی تانکردار حامل سوخت قاچاق ‏دریافت و به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
‏ وی با اشاره به استقرار ماموران در مسیر تردد تریلی مورد نظر، افزود: با رصد خودروهای عبوری در نهایت تریلی ‏مورد نظر شناسایی و متوقف شد.
‏فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: در بازرسی مأموران از تریلی توقیفی۲۵ هزار لیتر فرآورده ‏نفتی شبیه به نفت گاز قاچاق کشف شد.
‏ این مقام انتظامی با بیان اینکه تریلی برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شد،افزود ارزش ‏ریالی محموله مکشوفه توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال تخمین زده شده است.
‏سرهنگ عزیزی در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، اضافه کرد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ‏صورت شبانه روزی آماده دریافت و اطلاعات شهروندان در حوزه قاچاق سوخت است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.