تصویر
توقیف سوزوکی ۲۵۰ قاچاق در کرج
25 مهر 1401 - 16:32
3
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک موتورسیکلت سوزوکی 250 قاچاق به ارزش یک و نیم میلیارد ریال خبر داد سرهنگ" مهدی افشاری" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک مغازه در جاده مخصوص تهران-کرج مطلع و برای بررسی به محل اعزام شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس امنیت استان از کشف یک موتورسیکلت سوزوکی ۲۵۰ قاچاق به ارزش یک و نیم میلیارد ریال خبر داد
سرهنگ" مهدی افشاری" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک مغازه در جاده مخصوص تهران- مطلع و برای بررسی به محل اعزام شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران به محل اعزام و پس از کشف موتورسیکلت قاچاق بودنش برای پلیس محرز شد، گفت: با دستور مقام قضائی نسبت به توقیف موتورسیکلت اقدام و بلافاصله توسط ماموران به مقر انتظامی منتقل شد.
سرهنگ افشاری افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده حدود یک و نیم میلیارد ریال برآورد شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.