تصویر
توقیف کامیون حامل جوهرلیمو قاچاق
30 مهر 1401 - 15:22
4
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون حامل 5 تن جوهر لیمو خبر داد و گفت: ارزش محموله توقیف شده 9 میلیارد ریال برآورد شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون حامل ۵ تن جوهر لیمو خبر داد و گفت: ارزش محموله توقیف شده ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ "بیژن جنتی" با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ حین گشت زنی در آزاد راه "-قزوین" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شده و دستورتوقف آن را صادر کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ کیسه ۲۵ کیلوگرمی به مقدار ۵ تن اسید سیتریک یا جوهرلیمو خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده اضافه کرد: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را حدود ۹ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سرهنگ جنتی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اصلی پلیس در سال جاری است تا از این طریق فرماندهی انتظامی نقش خود را در اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه بهبود وضعیت کشور ایفا کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.