تصویر
تولیدات فناورانه از ضایعات محصولات کشاورزی شرکت دانش بنیان روی میز معاونت اقتصادی
05 تیر 1402 - 12:26
1
موضوع بررسی مسائل و مشکلات شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تولیدات فناورانه از ضایعات محصولات کشاورزی در نشستی تخصصی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز و با حضور مدیران کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آب منطقه ای و نمایندگان ادارات کل صمت و راه و شهرسازی در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


موضوع بررسی مسائل و مشکلات شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تولیدات فناورانه از ضایعات محصولات در نشستی تخصصی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور استانداری البرز و با حضور مدیران کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آب منطقه ای و نمایندگان ادارات کل صمت و راه و شهرسازی در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز برگزار شد.

سیف اله اسداللهی در این نشست پس از استماع مسائل و مشکلات مطرح شده پیرامون واگذاری زمین مناسب جهت راه اندازی این مجموعه تاکید کرد: با توجه به تصویب طرح مذکور وظیفه دستگاه های مرتبط است که نسبت به تعیین تکلیف وضعیت متقاضی دریافت زمین اقدام کنند.
وی تصریح کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال مهار تورم و‌ رشد تولید نامگذاری شده است همه مسئولان وظیفه دارند به منظور تحقق این مهم، حمایت عملیاتی از تولیدکنندگان بویژه کارآفرینان استان داشته باشند.
گفتنی است در این نشست تخصصی که در پی دیدار چهره به چهره کارآفرین این شرکت با استاندار البرز صورت گرفت، مقرر شد ظرف ۱۰ روز آینده اداره کل منابع طبیعی استان زمین مورد نظر را معرفی و مشکلات قانونی آن را برطرف کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.