تصویر
تولیدمحور شدن روستاها باید محقق شود
02 مرداد 1401 - 11:04
2
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: تمامی تلاش‌ها باید در راستای تولیدمحور بودن روستاها و ایجاد بستر مناسب در خدمات‌رسانی به روستاییان صورت گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم ساوجبلاغ، ، طالقان و در مجلس گفت: تمامی تلاش‌ها باید در راستای تولیدمحور بودن روستاها و ایجاد بستر مناسب در خدمات‌رسانی به روستاییان صورت گیرد.

علی حدادی در جلسه با مدیران کل استان البرز برای بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران اجرایی و مسئولان ذی‌ربط باید با کار جهادی و پیگیری ویژه نسبت حل مشکلات مردم اقدام کنند تا بتوانیم وظیفه خود را در قبال آنها انجام دهیم.
وی بیان کرد: تمامی تلاش‌ها باید در راستای تولیدمحور بودن روستاها و ایجاد بستر مناسب با توجه به استعدادهای موجود به عنوان یک ظرفیت بالقوه در خدمات رسانی و ایجاد اشتغال برای مردم منطقه صورت گیرد.
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی باید با توجه به تکالیف قانونی خود به صورت مستمر پیگیر اجرایی شدن تکالیف و مسئولیت‌های محوله خود در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.