تصویر
تولید بهینه در واحد صنعتی اتمسفر با کمک متخصصین جوان ایرانی اتفاق افتاده است
20 شهریور 1402 - 10:10
شناسه : 647463
4
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در شرکت اتمسفر گفت: امروز تولید بهینه در این واحد صنعتی اتفاق افتاده و به عنوان یک واحد صنعتی ارز آور ایجاد اشتغال کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در شرکت اتمسفر گفت: امروز تولید بهینه در این واحد صنعتی اتفاق افتاده و به عنوان یک واحد صنعتی ارز آور ایجاد اشتغال کرده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار دکتر حمیدرضا الله‌بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در بازدید از کارخانه اتمسفر در استان البرز گفت: در این واحد صنعتی، فعلِ توانستن، صرف شده و به کمک متخصصین جوان ایرانی و همچنین کارگران شایسته‌ی کشورمان در این واحد صنعتی، تمام تولیدات، تولیدات بومی است که در حوزه صنعت، خودروسازی، لوازم خانگی و سایر صنایع به کار برده می‌شود و به عنوان یک صنعت مادرتخصصی است.
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور افزود: در واحد صنعتی اتمسفر، با توجه به توان بومی کارگران و با توجه به ظرفیت کارگران ایران اسلامی و با کمکی که از طریق بسیج کارگران در جهت رفع موانع تولید صورت گرفته، امروز تولید بهینه در این واحد صنعتی اتفاق افتاده، مزیت نسبی تبدیل به مزیت رقابتی شده و علاوه بر اینکه از خروج ارز جلوگیری می‌کند به عنوان یک واحد صنعتی ارز آور و به عنوان یک واحد صنعتی که برای جوانان دانش‌آموخته رشته‌های صنعتی و مردم این حوزه ایجاد اشتغال پایدار کرده، نکات زیست محیطی را رعایت می‌کند و به عنوان یک واحد صنعتی سبز به واحدهای دیگر کمک کرده است که باعث ایجاد اشتغال در زنجیره تولید می‌شود.
حمیدرضا الله‌بداشتی تصریح کرد: این واحد صنعتی توانسته با استفاده از روحیه جهادی جوانان و با ایجاد تمام ظرفیت ها و بهم اتصال دادن ظرفیت‌های استان، ایجاد اشتغال برای جوانان کند.
وی افزود: همکاران خوبم در سازمان بسیج کارگران و سپاه استان البرز، تمام ظرفیت و توان خود را برای بهبود وضعیت معیشتی، حقوق‌ ، بهداشت و سلامت کارگران این واحد صنعتی گذاشتند و همچنین، تمام توان خود را گذاشتند تا واحدهای صنعتی ما بتوانند در عرصه تولید، مزیت رقابتی پیدا کنند، خام‌فروشی نکنیم مواد خام را تحویل به مسئول نهایی کنیم، در بازارهای بین‌المللی نقش و جایگاه پیدا کنیم.
الله‌بداشتی ادامه داد: مشکلات حوزه‌های انرژی، تامین و حوزه بانک‌ها را هم همکاران ما دارند کمک میکنند که حل شوند و این واحد بتواند با دقت بیشتر به تولید بپردازد و به کارگران عزیزمان که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری، پایدارترین قشر جامعه هستند، کمک کنیم که زندگی بهتری داشته باشند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.