تصویر
تولید حدود ۱۴۰ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج
10 بهمن 1401 - 9:31
2
شهردار کرج از تولید ۱۳۸ هزار تن آسفالت گرم از ابتدای سال تا پایان دی ماه سال جاری در کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

از تولید ۱۳۸ هزار تن آسفالت گرم از ابتدای سال تا پایان دی ماه سال جاری در کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری خبر داد.

مهرداد کیانی این خبر را اعلام کرد و گفت: این میزان آسفالت گرم در دو شیفت کاری و به صورت میانگین در هر شیفت از روزهای کاری به میزان ۵۸۲ تن آسفالت تولید شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان آسفالت تولید شده ۹۴ هزار و ۲۲۹ تن به صورت مکانیزه و ۳۳ هزار و ۲۳۶ تن به صورت دستی به منظور لکه‌گیری در سطح مناطق ده‌گانه شهر توزیع شده است.
شهردار کرج عنوان کرد: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با اداره بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) و اداره کل نوسازی مدارس استان البرز صورت گرفته است، کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی در ازای دریافت قیر رایگان از سوی این نهادها، سه هزار و ۲۵۸ تن آسفالت به اداره کل بسیج سازندگی و هفت هزار و ۴۲۴ تن آسفالت به اداره کل نوسازی مدارس استان البرز تحویل داده است.
وی خاطر نشان کرد که هشت هزار و ۱۲۲ تن آسفالت بازیافتی تا پایان دی ماه در مجموعه تولیدات و کارخانجات سازمان عمران بازآفرینی فضاهای شهری تولید شده که در تولید این نوع آسفالت هزار و ۲۰۲ تن تراشه آسفالت بازیافت و به چرخه مصرف بازگشته است.
به گفته شهردار کرج بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان عمران و بازآفرینی شهری برای پروژه خدمات مهندسی، خرید مصالح و تولید آسفالت (قیر، شن و ماسه، قیر پلیمری، سوخت و.
.
.
) ۲۰۰ میلیارد تومان و برای پروژه تراش، قیرپاشی، حمل و پخش، لکه‌گیری مکانیزه، آسفالت و آسفالت سطح شهر به صورت برآورد کل ۵۰ میلیارد تومان بوده که تقدیم شورای اسلامی شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.