تصویر
تولید محتوای موثر رسانه‌ها می تواند زمینه ساز شور انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری باشد
09 مرداد 1402 - 11:04
2
توزنده جانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در نشستی که در محل دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، با جابری انصاری دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

توزنده جانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در نشستی که در محل دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، با جابری انصاری دیدار و گفتگو کرد.

لیلا توزنده جانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد، در دیدار با سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری برنامه های و هنری در سطح شهرستان نظرآباد، به معرفی برنامه های آتی در نظر گرفته که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد مجری آنها خواهد بود، پرداخت.

در ادامه این نشست، جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن از تلاش های سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد، در خصوص وظایف این اداره در انتخابات پیش رو نکاتی را متذکر شد.
جابری انصاری اظهار داشت: تولید محتوای موثر رسانه‌ها می تواند زمینه ساز شور انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: بدون شک رسانه های استان البرز می توانند با هم افزایی و رقابت سالم همچون انتخابات های گذشته ،زمینه حضور گسترده مردم پای صندوق های اخذ رای را فراهم کنند.
جابری انصاری با بیان این که فضای مجازی به دلیل سهولت دسترسی، تاثیرگذاری قابل توجهی بین آحاد جامعه پیدا کرده است اظهار داشت: این فضا زمینه بسیار خوبی برای گفتمان سازی، پاسخ به شایعات، تولید محتوای موثر، معرفی کاندیداها و سایر موارد دارد که این مولفه ها هر کدام به نوبه خود در ایجاد شور انتخاباتی تاثیر گذار هستند.
وی اظهار داشت: اما در عین حال اگر از این فضا مراقبت نشود می تواند به محملی برای گسترش شایعه، ترویج بد اخلاقی و تخریب های هدفمند علیه نظام اسلامی باشد و به همین دلیل حضور، مشارکت و داشتن برنامه هدفمند در فضای مجازی از سوی فعالان رسانه استان در این روزها بسیار اثرگذار است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: تبیین اهمیت انتخابات به عنوان بهترین و تنها راه گشایش در کشور در همه زمینه ها، تبیین نقش مردم در انتخاب شرایط آینده کشور، تبیین تبعات مشارکت نکردن مردم در انتخابات، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در عین آرامش، نکاتی است که برای رسیدن به مشارکت حداکثری لازم است از سوی رسانه ها، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی مورد بررسی و تبیین قرار گیرد.
جابری انصاری تصریح کرد: البته رسانه‌ها و اهالی رسانه استان همیشه تلاش کرده اند در جهت منافع ملی، تقویت بنیان های ، پرهیز از تخریب شخصیت های شناخته شده در همه بخش ها حرکت کرده و عملکردی قابل دفاع، امید آفرین و قانون محور داشته باشند و امید داریم این رویه همچنان با قدرت و قوت ادامه داشته باشد.

وی سال ۱۴۰۲ را سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: برگزاری انتخابات همواره برای رسانه ها دارای حاشیه هایی است و رسانه ها در جریان برگزاری انتخابات باید با توجه به قانون از ایجاد این حاشیه ها جلوگیری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.