تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

تولید پکیج های روغن کاری برای صنعت توربوماشین ها در پیام
25 بهمن 1401 - 16:30
1
برای نخستین بار در كشور پكیج های روغن كاری برای صنعت توربوماشین ها توسط یك شركت دانش بنیان در پیام تولید شد به همت یک واحد دانش بنیان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام،پکیج های روغن کاری برای صنعت توربوماشین ها برای نخستین بار در کشور روز سه شنبه بیست و پنجم بهمن ماه با حضور مدیر عامل منطقه ویژه رونمایی و فعالیت خود را آغاز کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

برای نخستین بار در کشور پکیج های روغن کاری برای صنعت توربوماشین ها توسط یک شرکت دانش بنیان در پیام تولید شد
به همت یک واحد دانش بنیان مستقر در منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی پیام،پکیج های روغن کاری برای صنعت توربوماشین ها برای نخستین بار در کشور روز سه شنبه بیست و پنجم بهمن ماه با حضور مدیر عامل منطقه ویژه رونمایی و فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام،
توربوماشین ها همانند توربین ها، دمنده ها، کمپرسورها و غیره به علت اصطکاک مکانیکی ، گرمای قابل توجهی تولید می کنندبنابراین بسیار مهم است که تمام قطعات متحرک به صورت مناسب برای کارایی بهینه و طول عمر بالا، روغن کاری شوند.
به همین منظور این شرکت دانش بنیان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی برای نخستین بار در کشور سیستم روغن خود را در پاسخ به نیازهای سازندگان تجهیزات توربوماشین طراحی، مهندسی، و تست کرده و بنا به صورت مستقیم آنها را ارتقا دهد.
پکیج های روغن کاری تاپکو سیستم های مهندسی ویژه ای هستند که برای انجام کارهای استثنایی از جمله خنک کننده روغن کنترل شده، فیلتر کردن تمام مواد ساینده از یاتاقان ها و سایر منابع و گاززدایی روغنی که وارد سیستم می شود طراحی شدند.
این در حالی است که با رونمایی از این پکیج توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی بخشی از نیاز کشور به واردات این محصول برطرف خواهد شد.
مهندس اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حاشیه رونمایی از این محصول با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: به همین منظور استقرار و راه اندازی شرکت های دانش بنیان با محوریت صنایع هایتک و فناوری های نوین یکی از برنامه هایی بوده که امسال به صورت جدی در این منطقه پیاده سازی شده است.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر بنا داریم تا با مشوق هایی و فراهم کردن زیر ساخت های مناسب در منطقه ویزه اقتصادی و فرودگاه بین المللی شاهد حضور شرکت های دانش بنیان بیشتری در این منطقه باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.