تصویر
تولید ۷۰ هزار نشاء گل توسط شهرداری منطقه چهار
11 اسفند 1400 - 16:14
1
سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج از تولید ۷۰ هزار نشاء گل دائمی با هدف خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌ها در گلخانه‌های موجود این منطقه خبرداد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه چهار شهرداری از تولید ۷۰ هزار نشاء گل دائمی با هدف خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌ها در گلخانه‌های موجود این منطقه خبرداد.

مصطفی خدابین ؛ از تولید ۷۰ هزار انواع بوته نشاء گل و درختچه زینتی طی سال جاری خبر داد و گفت: فضای سبز یکی از مهم‌ترین نمودهای عملکرد شهری به شمار می‌رود که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تأثیرگذار است.
خدابین با اشاره به تولید مستمر انواع نشاء گل در منطقه گفت: این نشاءها در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، آماده کاشت در منطقه هستند.
وی در ادامه بیان کرد: نشاهای تولید شده از قبیل نسترن، هفت رنگ، خرزهره، شمشاد، ترون، پیروکانتا و.
.
.
هستند که با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، در مقابل تغییرات جوی مقاوم هستند.
وی عنوان کرد: در سال آینده هم برنامه‌های مدون و گسترده‌ای برای تولید گل و نهال به منظور خودکفایی و بی نیازی خرید گل و نهال توسط شهرداری صورت خواهد گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.