توهین به مقدسات دینی غیرقابل قبول است‌
13 تیر 1402 - 8:24
شناسه : 584257
3
خداوند متعال برای هدایت انسان‌ها پیامبران بسیاری را فرستاده که برخی دارای معجزه و برخی دیگر علاوه بر معجزه دارای کتاب نیز بودند.


خداوند متعال برای هدایت انسان‌ها پیامبران بسیاری را فرستاده که برخی دارای معجزه و برخی دیگر علاوه بر معجزه دارای کتاب نیز بودند.
توهین به مقدسات ادیان توسط جامعه ی غربی قابل قبول نیست، این چندمین باری است که این‌ها دست به چنین خطای بزرگی زدند و قلب مسلمانان جهان را از این اقدام پست آزردند.

محسن زارع گاریزی/ توهین به مقدسات دینی در هر آئین و مرامی امری مذموم و غیرقابل قبول است‌ و متأسفانه با وجود تأکیدات مکرری که در ادیان و مکاتب مختلف وجود دارد و کنوانسیون‌ها و معاهدات بین‌المللی و اعلامیه جهانی حقوق بشر و اسناد مجمع عمومی و برخی قطعنامه‌های سازمان ملل نیز هرگونه تحقیر تبعیض و توهین مذهبی و هر رفتار غیرقانونی علیه اشخاص و گروه‌ها به واسطه مذهب را ممنوع اعلام کرده است، اما همچنان شاهد رفتارهایی کینه توزانه و منافی شئون بشری و انسانی، علیه دین مبین اسلام هستیم.
اقدام ذلیلانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم، نشان از عمق درماندگی و کینه ورزی دولت های فاشیست غربی در برابر آموزه های حیات بخش کلام الهی دارد.
باری دیگر شاهد گردن کشی طاغوت‌های زمانه در مقابل قرآن و اسلام هستیم که بی شرمانه دست به هتک حرمت قرآن می زنند و در مقابل چشمان میلیارد‌ها مسلمان و در آستانه عید سعید قربان مرتکب چنین جنایتی می شوند.
قرآن کتاب آسمانی است که در آن حقایق بشری و تعالیم الهی، انسان‌ها را به صلح و همزیستی مسالمت آمیز با یکدیگر و نفی حاکمیت گردن کشان و مستکبرین می کند.
هتاکی به ساحت مقدس قرآن کریم نه تنها اهانت به بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان بلکه نفرت پراکنی و توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است.
دولت سوئد که از مدعیان حقوق بشر در غرب است، در حالی به بهانه آزادی مبادرت به صدور چنین مجوز ضددینی و ضداسلامی می‌کند که احترام به عقاید، مقدسات و ارزش‌های جوامع انسانی یکی از ابتدایی‌ترین حقوق آنان است.
یک‌بار دیگر شیاطین غربی ثابت کردند، برای رسیدن به اهدافشان و برای تخریب و از بین بردن گفتمان اسلامی، دست به انجام هرکاری می زنند؛ بار دیگر ثابت شد که این جماعت حرفی جز سخن زور نمی‌فهمند.
دین اسلام آرامش و معنویت گمشده بشر در غرب را به او بازگردانده و استکبار جهانی با ترس از گرایش روزافزون مردم به دین اسلام، اقدام به توهین به این کتاب انسان ساز کرده است و به همین سبب مسلمانان و آزادگان جهان باید در برابر این اقدام سخیف و غیر انسانی، قاطعانه بایستند و آن را محکوم کنند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.