تویوتا کمری ۲۰۲۵ رونمایی شد؛ آغاز عصر جدید خودروهای وارداتی با نمایندگی اتوخسروانی
  • مهر ۱۶, ۱۴۰۳ ساعت: 8:38
  • اخیراً نمایندگی فروش تویوتا با عاملیت "اتوخسروانی" در تهران افتتاح و در این مراسم از سه مدل جدید خودروهای تویوتا، شامل تویوتا کمری مدل ۲۰۲۵، تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۴ و تویوتا کرولا کراس مدل ۲۰۲۴ رونمایی شد. این عاملیت فروش اولین نمایندگی شرکت نگین تندیس الماس، با هدف گسترش عرضه محصولات تویوتا و ارتقای تجربه […]

    پ
    پ

    اخیراً نمایندگی فروش تویوتا با عاملیت "اتوخسروانی" در تهران افتتاح و در این مراسم از سه مدل جدید خودروهای تویوتا، شامل تویوتا کمری مدل ۲۰۲۵، تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۴ و تویوتا کرولا کراس مدل ۲۰۲۴ رونمایی شد.

    نمایندگی فروش تویوتا
    این عاملیت فروش اولین نمایندگی شرکت نگین تندیس الماس، با هدف گسترش عرضه محصولات تویوتا و ارتقای تجربه مشتری راه‌اندازی شده است. علی خسروانی، مالک این مجموعه، در این مراسم به اهمیت این افتتاح و نقش آن در بهبود خدمات پس از فروش اشاره کرد.

    علی خسروانی
    وی بیان کرد: «افتتاح این شوروم به منظور گسترش فعالیت عرضه محصولات تویوتا در ایران صورت گرفته است. ما به دنبال این هستیم که تجربه خرید و خدمات پس از فروش بهتری را برای مشتریان فراهم کنیم. این شوروم نه تنها فضایی برای فروش خودرو، بلکه مرکزی برای ارتقای تجربه مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش ممتاز است.»

    رونمایی از سه مدل جدید تویوتا وارداتی

    رونمایی از سه مدل جدید تویوتا وارداتی

    در این مراسم، سه مدل برجسته به نمایش درآمدند که هر یک با طراحی‌های مدرن و ویژگی‌های فنی پیشرفته، به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ می‌دهند.

    تویوتا کمری HEV مدل 2025

    مشخصات تویوتا کمری HEV مدل ۲۰۲۵

    تویوتا کمری HEV با موتور چهار سیلندر هیبریدی و حجم موتور ۲ لیتر، قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار ارائه می‌دهد. این خودرو با گیربکس اتوماتیک E-CVT، شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۷.۵ ثانیه به‌دست می‌آورد و نهایت سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی این مدل تنها ۴.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

    تویوتا کمری HEV مدل 2025

    تویوتا کمری HEV مدل 2025

    امکانات داخلی تویوتا کمری شامل چراغ‌های جلو LED با نور بالا اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی، سیستم صوتی JBL با ۹ بلندگو، صندلی‌های جلو برقی با حافظه و گرمکن، و سیستم تهویه مطبوع دوگانه می‌باشد. همچنین، این خودرو به ۱۰ ایربگ شامل ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای مجهز است که ایمنی بالایی را فراهم می‌آورد.

    تویوتا کرولا مدل 2024

    مشخصات تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۴

    تویوتا کرولا ۲۰۲۴ با موتور چهار سیلندر توربوشارژ و حجم موتور ۱.۸ لیتر، قدرت ۱۴۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ نیوتون متر تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ این مدل ۹.۲ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی آن ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

    تویوتا کرولا مدل 2024

    تویوتا کرولا مدل 2024

    تویوتا کرولا مدل 2024

    امکانات داخلی این خودرو شامل صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک است. از نظر ایمنی، کرولا به سیستم پیشگیری از تصادف (TOYOTA SAFETY SENSE) و سیستم هشدار خروج از خط مجهز است.

    تویوتا کرولا کراس مدل 2024

    مشخصات تویوتا کرولا کراس مدل ۲۰۲۴

    تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۴ با موتور چهار سیلندر و حجم موتور ۲ لیتر، قدرت ۱۶۹ اسب بخار و سیستم چهارچرخ متحرک (AWD) عرضه می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این مدل ۷.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

    تویوتا کرولا کراس مدل 2024

    تویوتا کرولا کراس مدل 2024

    تویوتا کرولا کراس مدل 2024

    امکانات داخلی شامل صفحه نمایش لمسی ۸ یا ۱۰ اینچی، سیستم ناوبری و سیستم صوتی با کیفیت بالا با ۶ یا ۹ بلندگو بسته به تریم است. از نظر ایمنی، این مدل به سیستم جلوگیری از برخورد جلو (PSC) و کروز کنترل تطبیقی مجهز است.

    افتتاح نمایندگی اتوخسروانی و رونمایی از این سه مدل تویوتا، گامی مثبت در بازار خودروهای وارداتی ایران است. علی خسروانی در پایان گفت: «ما به آینده صنعت خودرو در ایران امیدواریم که با ارائه خودروهای با کیفیت، بتوانیم رضایت مشتریان را جلب کنیم.»

    برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از نمایندگی، به آدرس زیر مراجعه کنید:
    آدرس نمایندگی: تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به سه راه معلم، روبروی کوچه شفق – پلاک ۶۰۴
    تلفن: ۰۲۱۴۸۴۲۱
    وب‌سایت: www.autokhosravani.com

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر