تصویر
تکذیب حضور دسته جمعی سگ‌های ولگرد در منطقه‌ای کوهستانی در جاده آتشگاه
10 دی 1402 - 9:52
2
طی روز گذشته در فضای مجازی فیلمی از حضور دسته جمعی سگهای ولگرد پخش شد که منتشرکنندگان این فیلم مدعی شده اند بیش از صدها سگ ولگرد در یکی از مناطق کوهستانی مشرف به شهر کرج تجمع کرده‌اند که باعث نگرانی‌های بسیاری برای مردم و شهروندان کرجی شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

طی روز گذشته در فضای مجازی فیلمی از حضور دسته جمعی سگهای ولگرد پخش شد که منتشرکنندگان این فیلم مدعی شده اند بیش از صدها سگ ولگرد در یکی از مناطق کوهستانی مشرف به تجمع کرده‌اند که باعث نگرانی‌های بسیاری برای مردم و شهروندان ی شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز،در این فیلم ساختگی ادعا می‌شود حضور دسته جمعی سگهای ولگرد مربوط به منطقه‌ای کوهستانی در جاده آتشگاه است، در حالی که بررسی ها درهمین رابطه نشان می دهد که این موضوع ارتباطی به این استان نداشته و فیلم پخش شده متعلق به کرج واستان البرز نیست.
در همین رابطه حمید میرزایی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز نسبت به انتشار یافته در فضای مجازی در خصوص حضور دسته جمعی سگ‌های ولگرد جاده آتشگاه و برغان تاکید کرد: انتشار اخبار و فیلم خلاف واقع درفضای مجازی ،نادرست و غیرواقع و مربوط به کرج و استان البرز نیست.
حمید میرزایی افزود: ساماندهی سگ‌های بلاصاحب هم دغدغه خانواده‌ها و هم گروه‌های حامی حیوانات وهم دستگاههای مسوول است که با بررسی های میدانی مداوم و گزارش انجام شده از سوی بخشدار چندار ازشهرستان ساوجبلاغ و بخشدار مرکزی از شهرستان کرج ادعاهای اعلامی منتشر شده در این فیلم تکذیب می گردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.