تصویر
تکریـــم مردم و پاسخگویی مطالبات شهروندان در اولویت دستگاهها قرار گیرد
27 دی 1402 - 14:30
1
جلسه ای در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات توزیع و مصرف گاز شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ای در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات توزیع و مصرف گاز شهرستان برگزار شد.

این جلســــه به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور مهندس چگینی معاون فرماندار ، مهندس میر فلاح مشاور فرماندار ،مهندس"مهندس ایمانی مدیرعامل اداره گاز استان البرز" موسوی رئیس اداره گاز شهرستان و در دفتر فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای جلسه مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار، ضمن خیر مقدم و تشکر از مجموعه شرکت گاز به جهت تلاش در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و بهبود شبکه گاز رسانی، بر حل مشکل برخی از مناطق به خصوص محلات هدف قرارگاه و حاشیه ای که مردم شریف در آن سکونت دارند و دچار مشکلاتی در خرید انشعاب و تهیه قانونی شبکه گاز هستند تاکید نمودند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ در ادامه جلسه با بیان اینکه خوشبختانه شهرستان سبز(تکمیل شبکه گاز) هستیم خاطرنشان کردند؛ با توجه به "سیاست های دولت مردمی سیزدهم" و "تاکیدات دکتر عبدللهی استاندار محترم البرز" در خصوص کاهش قانونی مشکلات مختلف گلخانه دارها مخصوصا در بخش انرژی و گاز، بر حمایت از این بخش مهم که در امنیت غذایی، جلوگیری از تغییر کاربری، و کاهش مصرف آب تاثیر بسزایی دارند تاکید نمود و خواستار تسهیل روند اداری نیازهای این بخش توسط مجموعه شرکت گاز استان و شهرستان براساس تاکیدات استاندار محترم شدند.
ایمانی مدیر عامل اداره گاز استان نیز ضمن از فرماندار به علت پیگیری های متعدد ایشان جهت حل مشکلات شبکه گاز رسانی در شهرستان، بخصوص مناطق هدف افزود: تلاش میکنیم طراحی مهندسی شبکه گاز محلات هدف قرارگاه اجتماعی به زودی توسط کارشناسان اداره گاز انجام شود و امید است با همکاری دستگاه های مربوطه بتوانیم این مهم را تسریع ببخشیم و موجب رضایت شهروندان عزیز شویم.
ایشان در پایان از مردم شریف شهرستان درخواست داشتند تا با رعایت الگوی مصرف و حفظ و صیانت از این موهبت الهی همگام و همراه با مسئولین بوده تا در راستای کاهش هر نوع دغدغه ای اعم از نقص در خدمت رسانی این حوزه مهم، بیشترین یاری را به خادمین خود برسانند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.