تصویر
تکریم خانواده های قرآنی البرز با عملیات لشکر فرشته ها
19 دی 1402 - 16:20
2
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اهمیت والای فراگیری علوم قرآنی و شعار بازگشت به مساجد، گفت: طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی با عنوان «عملیات لشکر فرشته ها» در این استان آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر ستاد هماهنگی کانون های هنری مساجد البرز با اشاره به اهمیت والای فراگیری علوم قرآنی و شعار بازگشت به مساجد، گفت: طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی با عنوان «عملیات لشکر فرشته ها» در این استان آغاز شد.

،حجت الاسلام کاظم شکری در نشست با خبرنگاران به تشریح اقداماتکانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز پرداخت و افزود: طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی از جمله طرح های شاخصی است که از ابتدای هفته جاری آغاز و تا پایان دی ماه با هدف شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی ادامه دارد.
مدیر ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اظهار کرد: یکی از مولفه های این طرح شناسایی خانواده های دارای سه نفر یا بیشتر حافظ و قاری قرآن است.
وی با اشاره به اینکه کانون های تخصصی خواهران محور اصلی این طرح است، توضیح داد: افرادی که مجاهدانه به صورت خانوادگی در امر آموزش یا سازماندهی کلاس های قرآنی و تربیت حافظان و قاریان تلاش دارند محور دوم این طرح هستند.

شکری با بیان اینکه واقفان فعال و خیّر قرآنی که با کانون و مسجد همکاری دارند نیز در این طرح می توانند شرکت کنند، اضافه کرد: خانواده قرآنی که مسوولیت یکی از نهادها یا موسسات قرآنی برعهده دارد نیز مجاز به شرکت در طرح قرآنی عملیات فرشته ها است.
مدیر ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، مشارکت و هم افزایی کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت کانون های تخصصی را شاخصه اجرایی طرح لشکر فرشته ها عنوان کرد و گفت: انسجام و همبستگی فعالان مساجد در تعالی نقش بانوان و رشد برنامه های فرهنگی و هنری از اهداف تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اهمیت والای فراگیری علوم قرآنی و شعار بازگشت به مساجد، گفت: طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی با عنوان «عملیات لشکر فرشته ها» در این استان آغاز شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فره

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.