امام جمعه گفت: بخشی از وضعیت امروز جامعه به خاطر نارضایتی است که برخی در مردم ایجاد می‌کنند، تکریم مردم در ادارات و نهادها اولویت همه ما باید باشد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در نشست شورای اداری شهرستان فردیس تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان یک بار در سال اتفاق می‌افتد و اگر از این فرصت استفاده نکنیم دچار خسران هستیم.
وی بیان کرد: اگر فرصت شب‌های قدر را غنیمت نشماریم از فیوضات این ماه و این شب‌ها محروم خواهیم شد.
امام جمعه فردیس تصریح کرد: فرصت خدمت کردن به مردم هم همین‌گونه است، اگر این فرصت را غنیمت ندانیم، برای ما پشیمانی به بار خواهد آورد.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از وضعیت امروز جامعه به خاطر نارضایی است که برخی در مردم ایجاد می‌کنند، تکریم مردم در ادارات و نهادها اولویت همه ما باید باشد.
حسینی با اشاره به لزوم پرهیز از اقداماتی که منجر به نارضایتی مردم می‌شود، گفت: فساد اداری را به عنوان یک موضوع جدی باید در نظر بگیریم و برای رفع آن تلاش کنیم،وی متذکر شد: مسئولان در اجرای صحیح قانون باید توصیه‌ناپذیر باشند و کار خود را به درستی انجام دهند، اینگونه می‌توانیم سلامت اداری را محقق کنیم.
منبع برچسب ها: امام جمعه فردیس گفت: بخشی از وضعیت امروز جامعه به خاطر نارضایتی است که برخی در مردم ایجاد می‌کنند، تکریم مردم در ادارات و نهادها اولویت همه ما باید باشد.
امام جمعه فردیس گفت: بخشی از وضعیت امروز جامعه به خاطر نارضایتی است که برخی در مردم ایجاد می‌ک

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر