تصویر
تکمیل بانک اطلاعات هنرمندان و فعالان فرهنگی ساوجبلاغ
26 تیر 1402 - 10:09
2
بانک اطلاعات هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان ساوجبلاغ به روز رسانی و تکمیل می شود.
ارسال توسط :
پ
پ


بانک اطلاعات هنرمندان و فعالان شهرستان ساوجبلاغ به روز رسانی و تکمیل می شود.

محمد سجاد احسان فر، سرپرست این اداره طی گفت و گویی از تمامی هنرمندان و فعالان فرهنگی برای ثبت و تکمیل بانک اطلاعات این شهرستان دعوت نمود.
وی از کلیه هنرمندان و فعالان فرهنگی در گروه های هنری، مراکز آموزشی، گروه های جهادی فرهنگی، فعالان فرهنگی و هنری انقلاب و خصوصا فعالان روستاها که دغدغه کار جدی و اثرگذار فرهنگی هنری دارند دعوت نمود با ارسال مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تلفن، زمینه فعالیت) به شماره ۰۹۳۸۶۸۹۵۱۵۶ در پیام رسان های مجازی در تکمیل بانک اطلاعات هنرمندان و فعالان فرهنگی این شهرستان با هدف برنامه ریزی و سیاست گذاری در این زمینه همکاری نمایند.
احسان فر، مهم ترین اهداف به روز رسانی و تکمیل بانک های اطلاعاتی فعالان فرهنگی و هنرمندان را برنامه ریزی و سیاست گذاری براساس اطلاعات درست و دقیق دانست و خاطرنشان کرد: مبنای هر برنامه ای آمار صحیح است و تکمیل بانک اطلاعات در نهایت به خود هنرمندان و فعالان فرهنگی نیز کمک می کند تا به ورن و جایگاه واقعی و مطلوب خود در شهرستان دست پیدا کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.