تصویر
تکمیل پروژه بیمارستان فردیس در گرو‌ مشارکت و تعامل ادارات و دستگاه های خدمات رسان است
28 تیر 1401 - 9:31
1
پیرو برگزاری نشست استاندار البرز در خصوص رصد و بررسی مسائل و‌ مشکلات بیمارستان های استان در روز گذشته، مشاور استاندار و مدیر کل دفتر فنی استانداری در راستای تاکید استاندار البرز مبنی بر حل و فصل مشکلات پیش روی احداث بیمارستان ۲۶۰ تخت خوابی فردیس، در نخستین ساعات کاری امروز از بیمارستان فردیس بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

پیرو برگزاری نشست استاندار البرز در خصوص رصد و بررسی مسائل و‌ مشکلات بیمارستان های استان در روز گذشته، مشاور استاندار و مدیر کل دفتر فنی استانداری در راستای تاکید استاندار البرز مبنی بر حل و فصل مشکلات پیش روی احداث بیمارستان ۲۶۰ تخت خوابی ، در نخستین ساعات کاری امروز از بیمارستان فردیس بازدید کرد.

ابوالفضل فانی در این بازدید در خصوص فعالسازی جبهه های کاری مربوط به ساختمان مرکزی و اجرای ساختمان های جنبی و محوطه سازی و دیوار کشی نکاتی را متذکر شد و تصریح کرد: با مدیریت صحیح کارگاهی و حل و فصل مشکلات پیش رو می بایست بیمارستان شهرستان فردیس تا هفته دولت سال جاری به پایان برسد و هیچ مسئله ای نباید خللی در روند پیشرفت پروژه ایجاد کند.

وی در ادامه این بازدید از مراحل اجرای هرس کامل و سر زنی درختان در مسیر احداث شبکه برق رسانی به بیمارستان فردیس بازدید بعمل آورد و از زحمات مدیریت شهری و پرسنل و تشکر کرد و اظهار داشت: موضوعات پیش رو بیمارستان فردیس جز در سایه تعامل ادارات و نهادهای خدمات رسان میسر نخواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.