تصویر
تکواندو البرز به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت
03 بهمن 1401 - 15:48
1
رئیس هیات تکواندو البرز با اشاره به عملکرد هیات استان، گفت: تکواندو البرز به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس هیات تکواندو البرز با اشاره به عملکرد هیات استان، گفت: تکواندو البرز به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.

محمد انصاف دوست اظهارکرد: برگزاری رقابت‌های متعدد و میزبانی رویدادهای مختلف در سطح کشوری گواه بر قدرت تکواندو استان پرافتخار البرز دارد.
انصاف دوست گفت: برگزاری رقابت‌های آزادخردسالان، نونهالان و نوجوانان در بخش پسران با حضور بیش از ۵۰۰ هوگوپوش در طی دو روز گذشته بر این مهم صحه می گذارد و حضور قابل ملاحظه تکواندوکاران در این رویداد نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای تکواندو البرز دارد.
سکان دار تکواندو البرز افزود: همزمان با برگزاری ۲۶ رویداد تا پایان سال در سطح استان از شهرستان های مختلف زیر مجموعه خود نیز درخواست برگزاری مسابقات را داریم که این موضوع نشان از پویایی این رشته مهیج در سراسر استان را دارد.
انصاف دوست ادامه داد: در تلاش هستیم تا با صدور مجوز برای شهرستان های درخواست کننده تقویم کاملی از کلیه رویدادها از قبیل دوره های ارتقاء داوری و مربیگری،آزمون های کشوری و استانی، لیگ‌های رده های سنی مختلف و متنوع و مسابقات آزاد و مناسبتی را در ماه های پایانی سال برگزارکنیم.
رئیس هیات تکواندو البرز بیان کرد: رشته تکواندو بیشترین جامعه آماری را در بین هیات های البرز در خود جای داده است و این موضوع می طلبد تا مسئولین امر نگاه ویژه ای به این رشته المپیکی داشته باشند.
انصاف دوست خاطر نشان کرد: استان البرز مهد تکواندو کشور است و قهرمانان و مربیان بنام و ارزنده ای را در دل خود جای داده است، امیدوارم با تلاش و همدلی خانواده بزرگ تکواندو به جایگاه اصلی خود در کشور بازگردیم.

منبع ایسنا برچسب ها: رئیس هیات تکواندو البرز با اشاره به عملکرد هیات استان، گفت: تکواندو البرز به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.
رئیس هیات تکواندو البرز با اشاره به عملکرد هیات استان، گفت: تکواندو البرز به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.
محمد انصاف دوست اظهارکرد: برگزار

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.