تصویر
تیم درمانی بسیج به کمک بیماران نیازمند مشکین دشت البرز رفت
28 اردیبهشت 1401 - 10:26
3
تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی شهرستان فردیس استان البرز روز سه شنبه با استقرار در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج الله ) منطقه سراب مشکین دشت البرز به مردم و بیماران نیازمند خدمات درمانی رایگان ارائه داد.
ارسال توسط :
پ
پ

تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی شهرستان استان البرز روز سه شنبه با استقرار در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج الله ) منطقه سراب مشکین دشت البرز به مردم و بیماران نیازمند خدمات درمانی رایگان ارائه داد.

بخشدار مشکین دشت در حاشیه استقرار این تیم درمانی به خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای خدمت رسانی به افراد نیازمند بوده و هر سه شنبه در یکی از مناطق محروم مشکین دشت صورت می گیرد.
« مهدی امامقلی وند » افزود: تیم های بسیجی و جهادگر قشر بسیج جامعه پزشکی متشکل از پزشکی عمومی،ماما،متخصص تغذیه و روانشناس ویزیت و داروی رایگان و سایر خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
«مهین باقری مجدی» (سروش) عضو شورای مشارکت زنان مجمع خیرین سلامت کشور نیز در حاشیه استقرار این تیم به ایرنا گفت: با حمایت از تیم های درمانی ، کمک به نیازمندان را با سرعت ادامه می دهیم.
مسوول انجمن خیریه حمایت از بیماران تهیدست حضرت قائم (عج )' افزود: نباید اجازه دهیم کسی در کشور به خاطر فقر و بیماری تنها بماند ؛ همه باید در کنار هم به کمک محرومان بشتابیم.
جعفری مسوول بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان فردیس و مسوول طرح مهرورزان سلامت هم گفت: سالهاست برنامه اعزام تیم جامعه پزشکی را به مناطق محروم فردیس داریم و در حال حاضر اجرا می شود .
وی بیان داشت : بیمارانی که نیاز به خدمات تخصصی داشته باشند به مراکز ویژه معرفی خواهند شد.
جعفری افزود: در طرح مهروزان سلامت افراد نیازمند شناسایی و تمام خدمات درمانی پیگیری می شود ضمن آنکه بیمار تحت درمان پزشکی قرار گرفته و روند درمانی وی دنبال خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.