تیم سپاهان راهی چین می‌شود
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 9:57
  • شناسه : 1576892
    0

    بانوان سپاهان راهی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های آسیا می‌شوند. اولین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه از تاریخ ۱ تا ۱۱ آبان ماه در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی کشور چین در شهر هانگژو برگزار می‌شود. تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان پس از کسب هفتمین قهرمانی لیگ برتر در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    بانوان سپاهان راهی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های آسیا می‌شوند.

    اولین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه از تاریخ ۱ تا ۱۱ آبان ماه در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی کشور چین در شهر هانگژو برگزار می‌شود.

    تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان پس از کسب هفتمین قهرمانی لیگ برتر در سال ۱۴۰۲ و به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت.

    همچنین نمایندگان کشورهای چین، ژاپن، قزاقستان، استرالیا، کره‌جنوبی، هنگ کنگ و تایلند دیگر تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند.

    گفتنی است، به منظور توسعه و پیشرفت ورزش والیبال نشسته در آسیا و اقیانوسیه، دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء داوران و مربیان همزمان با برگزاری رقابت‌ها در هانگژو برگزار می‌شود.

    لازم به ذکر است، مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه به صورت زنده از شبکه هانگژو و شبکه‌های پخش می‌شود.

    خبرورزشی

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر