تصویر
تیم قایقرانی نوین البرز به رقابت های بین المللی ترکیه اعزام می شود
19 اردیبهشت 1401 - 8:59
3
رییس هیات قایقرانی البرز گفت: تیم نوین البرز به عنوان قهرمان لیگ برتر کشور از طرف فدراسیون قایقرانی به مسابقات بین‌المللی اسلالوم کشور ترکیه معرفی شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس هیات قایقرانی البرز گفت: تیم نوین البرز به عنوان قهرمان لیگ برتر کشور از طرف فدراسیون قایقرانی به مسابقات بین‌المللی اسلالوم کشور ترکیه معرفی شده است.

«منوچهر خیراللهی» افزود: رقابت های بین المللی اسلالوم به میزبانی کشور ترکیه در روزهای بیست و دوم، بیست سوم و بیست و چهارم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: از ایران، تیم نوین البرز از طرف فدراسیون به دلیل قهرمانی در لیگ برتر و نتایج مطلوب در مسابقات قهرمانی کشور برای اعزام به این دوره از رقابت ها معرفی شده است.
خیراللهی با بیان اینکه این رقابت ها در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می شود اظهار داشت: هلیا قریشی ، صبا طاهری ، ریحانه عسکری ، دنیا جوکار ، امیرنظام مطلبی ، بردیا پیروزنیا ، حسین حاتمی و آریا خسروی ورزشکاران نوین البرز هستند که برای این مسابقه اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد: همچنین حسین بیگی از استان البرز به عنوان مربی این تیم را هدایت خواهد ک منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.