تیم های خارجی به ایران نمی آیند/ تعویق تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 13:03
  • شناسه : 1559197
    0

    سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران ـ آذربایجان به اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ موکول شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرار بود سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان ۱۵ لغایت ۱۹ مهر به میزبانی آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار شود، اما روز گذشته (چهارشنبه) اخباری مبنی بر لغو یا تعویق احتمالی این رویداد در رسانه‌ها مطرح شد. […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران ـ آذربایجان به اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ موکول شد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرار بود سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان ۱۵ لغایت ۱۹ به میزبانی آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار شود، اما روز گذشته (چهارشنبه) ی مبنی بر لغو یا تعویق احتمالی این رویداد در رسانه‌ها مطرح شد.

    ستاد برگزاری سی و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به لغو پروازهای خارجی و عدم امکان حضور تیم‌های خارجی در ایران و در جهت حفظ جایگاه تور در سطح نیمه حرفه‌ای، با نظر کمیته برگزاری این مسابقات، مقرر شد، سی و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود.

    تمامی شرایط برای برگزاری این رویداد بزرگ فراهم بوده و هیچگونه مشکلی در زمینه‌ برگزاری این مسابقات وجود نداشت و هدف از تعویق این رویداد برگزاری شایسته و در حد نام تور ایران – آذربایجان بوده است.»

    ۲۵۳ ۲۵۸

    خبرآنلاین

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر