تصویر
تیم والیبال ساحلی شهرداری کرج به مسابقات قهرمانی کشوراعزام شد
03 خرداد 1402 - 13:11
2
معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: تیم والیبال ساحلی شهرداری کرج با استفاده از ظرفیت پرسنل مجموعه مدیریت شهری کرج به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام شد.
ارسال توسط :
پ
پ

تیم والیبال ساحلی شهرداری کرج به مسابقات قهرمانی کشوراعزام شد
معاون شهردار و سرپرست سازمان ، و شهرداری گفت: تیم والیبال ساحلی با استفاده از ظرفیت پرسنل مجموعه به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام شد.

امیر اشتری اظهار کرد: تیم والیبال ساحلی شهرداری کرج به عنوان نماینده کارگران استان البرز از تاریخ یکم لغایت سوم خرداد ماه با حضور ۱۴ استان کشور به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام شد.
وی افزود: دراین مسابقات تمامی تیم‌ها به غیر از تیم شهرداری کرج از نفرات شاغل در لیگ برتر استفاده کردند.
اشتری بیان داشت: تیم والیبال ساحلی شهرداری کرج با تیم‌های گیلان میزبان مسابقات، یزد و آذربایجان شرقی همگروه شد.
معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اضافه کرد: مسئولان برگزاری مسابقات والیبال کارگران کشور از سرپرست تیم کارگری شهرداری کرج که فقط با پرسنل شاغل در سازمان متبوع خود در این تورنمنت حضور پیدا کرده است تشکر و قدردانی کردند.
شایان ذکر است در این دوره از مسابقات رضا نظری، احسان کرمی و حسن نظری به عنوان بازیکنان تیم والیبال ساحلی شهرداری کرج و بهزاد حاتمی به عنوان سرپرست تیم حضور دارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.