تصویر
تیم کشتی البرز خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آماده می کند
17 دی 1401 - 15:56
2
سرمربی تیم لیگ برتری کشتی آزاد مقاومت البرز گفت: کشتی گیران این تیم برای لیگ برتر آینده با قدرت بیشتر و شرایط بهتری در مسابقات حضور خواهند یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

سرمربی تیم لیگ برتری کشتی آزاد مقاومت البرز گفت: کشتی گیران این تیم برای لیگ برتر آینده با قدرت بیشتر و شرایط بهتری در مسابقات حضور خواهند یافت.

علیرضا رحمتی افزود: باشگاه مقاومت البرز در سال جاری برای نخستین بار در رشته کشتی در رقابت های لیگ برتر حضور یافت.
وی با بیان اینکه در این رقابت ها مقام پنجم را کسب کردیم، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با حضور در لیگ برتر آینده که در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد رتبه اول تا چهارم کشوری را کسب کنیم.
وی یکی از برنامه ها برای ارتقای کشتی مقاومت را برنامه ریزی بر روی رده پایه عنوان کرد و گفت: اکنون مربیان کار بر روی رده پایه نونهالان و نوجوانان در باشگاه های سپاه استان را آغاز کرده اند و در حال استعدادیابی هستند.
رحمتی یادآور شد: در زمان حاضر حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ کشتی گیر نونهال و نوجوان در ۲ یا سه باشگاه سپاه استان در حال تمرین و آماده سازی به سرمی برند.
رحمتی با بیان اینکه هر قدر بیشتر هزینه کنیم به طور قطع در جذب کشتی گیران موفق تر خواهیم بود، تاکید کرد: تیم مقاومت البرز از نظر مالی در شرایطی نیست که بتواند نسبت به چنین مخارجی اقدام کند به همین منظور تلاش کردیم تا در سال اول از کشتی گیران جوان و جویای نام استفاده کرده و در کنار آن از برخی از کشتی گیران که در سطح کشور اول و یا دوم می باشند نیز بهره بگیریم.

منبع ایرنا برچسب ها: سرمربی تیم لیگ برتری کشتی آزاد مقاومت البرز گفت: کشتی گیران این تیم برای لیگ برتر آینده با قدرت بیشتر و شرایط بهتری در مسابقات حضور خواهند یافت.
سرمربی تیم لیگ برتری کشتی آزاد مقاومت البرز گفت: کشتی گیران این تیم برای لیگ برتر آینده با قدرت بیشتر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.