تصویر
ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون البرز از اول تیر آغاز می‌شود
31 خرداد 1402 - 12:59
2
ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از اول تا دهم تیر ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ


ثبت‌نام کارگاه‌های ، هنری، ادبی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از اول تا دهم تیر ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی ۴ تا ۱۶ سال بازه‌ی زمانی ۱۰ تیرماه تا هفته‌ی سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

مهارت روان‌ خوانی، شعر و قصه، کاردستی، قصه، بازی، نقاشی، سفالگری، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، داستان نویسی، کاوشگری، فن بیان در قصه‌گویی، فن بیان و گویندگی، روزنامه نگاری رباتیکو فلسفه برای کودکان از جمله کارگاه‌هایی است که در مراکز شش گانه‌ی برای اعضا اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و شرکت در دوره‌ی تابستان، حتما قبل از انتخاب کارگاه ، از انتخاب مرکز مورد نظر اطمینان حاصل کرده و سپس اسامی کارگاه‌ها، مرکز و مربی برگزار کننده، هزینه‌ی ثبت‌نام و روز و ساعت تشکیل کلاس را از نشانی اینترنتیhttps://alborz.
kpf.
ir/kargah دریافت و بعد از انتخاب کارگاه حتما به صورت حضوری به مرکز مورد نظر مراجعه و یا پس از تماس تلفنی اقدام به واریز وجه نمایند.

نشانی و شماره تماس مراکز کانون البرز
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مانند سایر مراکز کانون در سراسر کشور، در تمام ایام سال علاوه بر امانت کتاب و اجرای هشت فعالیت فرهنگی، برای کودکان و نوجوانان کارگاه‌های ویژه برگزار می‌کند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.