پ
پ

در۳۰ روز آذرماه، اپراتورهای سامانه ۱۳۷ به حدود ۱۱ هزار و ۶۹۰ تماس پاسخ داده‌ و حدود ۵ هزار و ۹۰۰ بازخورد تلفنی از سوی شهروندان دریافت کرده‌اند.

در آذرماه، حدود ۸ هزار و ۲۰ پیام در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است.
بر اساس مقایسه آماری باید گفت تعداد پیام‌های به ثبت رسیده در آذرماه در مقایسه با آبان( ۷ هزارو ۷۴۹ مورد)، افزایش ۳.
۵ درصدی داشته است.
در۳۰ روز آذرماه، اپراتورهای سامانه ۱۳۷ به حدود ۱۱ هزار و ۶۹۰ تماس پاسخ داده‌ و حدود ۵ هزار و ۹۰۰ بازخورد تلفنی از سوی شهروندان دریافت کرده‌اند.

نظافت محل، آسفالت، سدمعبر، ساخت و ساز و ضایعات مهمترین موضوعاتی بوده که شهروندان برای رسیدگی به آنها با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته‌اند.
طی این مدت مناطق ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۱، ۱۰، ۲و ۹ به ترتیب بیشترین تعداد تماس‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ را به خود اختصاص داده‌اند.
در خصوص وضعیت مشارکت شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ هم باید گفت؛ ماه قبل، ساکنان مناطق ۳، ۱۰ و ۴ بیشترین میزان مشارکت در اعلام مشکلات منطقه سکونت خود را داشته‌اند.
طی مدت مذکور، منطقه ۲ در حوزه پارک‌ها و فضای سبز، منطقه ۱۰ در حوزه خدمات شهر، زیباسازی و کنترل نظارت، منطقه ۵ در حوزه فنی و عمرانی و منطقه ۷ در حوزه شهرسازی و معماری، رتبه نخست را کسب کرده اند.
درآخرین ماه پاییز، مناطق ۱۰، ۸ و ۴ توانسته اند در ارزیابی کلی عملکرد، رتبه اول تا سوم را کسب کنند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر