تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز

ثبت بیش از ۴۹۵ هزار  تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در البرز
14 فروردین 1402 - 13:00
4
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از آغاز طرح سفرهای نوروزی تاکنون 495 هزار و 982 تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ در این استان گرفته شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از آغاز طرح سفرهای نوروزی تاکنون ۴۹۵ هزار و ۹۸۲ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ در این استان گرفته شده است.

علی شادفر اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی (۲۴اسفند سال گذشته تاکنون) ۴۹۵ هزار و ۹۸۲ تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میان هشت هزار و ۱۵۲ تماس توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده است.
وی افزود : سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس‌گیرندگان ارائه می‌کند.
این مسئول با اشاره به اینکه این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را نیز دارد، افزود: کارشناسان اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.
شادفر در ادامه اوج تردد خودرو در محورهای مواصلاتی البرز در ایام تعطیلات نوروز را ساعت ۷ تا ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ در محدوده آزادراه - تهران محدوده شهرک خاتم با ۱۰ هزار و ۵۳۸ تردد اعلام کرد و گفت: پرترددترین مسیر در این ایام آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری با متوسط تردد ۶ هزار و سه خودرو در ساعت بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.
وی خاطر نشان کرد: اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.
۱۴۱.
ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.