مدیر کل ثبت احوال البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۲۰ مورد ازدواج در این استان ثبت شده است .

"محمود محمدی" به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع ) و حضرت زهرا(س ) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: طی این مدت پنج هزار و ۲۷۲ مورد تولد و سه هزار و ۳۴۴ مورد فوت در این استان ثبت شده است.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کارت های ملی هوشمند در استان البرز اشاره کرد و افزود: اکنون بیش از ۵۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی متقاضیان این استان مدت ها پیش صادر شده و تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
وی گفت: افرادی که کارت هوشمند ملی آنها صادر و آماده تحویل می باشد که علیرغم اطلاع رسانی های متعدد درخواست کنندگان هیچ اقدامی جهت تحویل کارت خود انجام نداده اند.
مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: کارت هوشمند ملی به عنوان مهم ترین ابزار اتصال جامعه و دولت الکترونیک می باشد که موجبات توزیع عادلانه فرصت ها بین شهروندان را فراهم و همچنین ابزاری قدرتمند برای مدیریت ارشد کشور در مسیر تصمیم گیری و برنامه ریزی می باشد.

محمدی افزود: با توجه به سیاست های عمومی مبنی بر دولت الکترونیک، سازمان ثبت احوال کشور با بهره گیری از تمام توان عملیاتی خود زمینه را برای صدورکارت های هوشمند برای افراد مشمول فراهم کرده است.
وی همچنین در خصوص فعالیت سامانه سهیم یادآور شد : این سامانه خدمات یکپارچه این سازمان است که اطلاعات فردی فرد ، خدمات الکترونیکی نظیر تغییر نام، درخواست کارت ملی، درخواست گواهی تجرد و تغییر نشانی دراین درگاه قابل مشاهده است.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیر کل ثبت احوال البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۲۰ مورد ازدواج در این استان ثبت شده است .
مدیر کل ثبت احوال البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۲۰ مورد ازدواج در این استان ثبت شده است .
محمود محمدی به مناسبت سالروز ازد

تصویر