تصویر
ثبت نام کشت قراردادی در استان البرز به پایان رسید
15 اسفند 1401 - 15:20
1
سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: کشت قراردادی هشت هزار و ۴۳۵ هکتارگندم آبی در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ در این استان به ثبت رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: کشت قراردادی هشت هزار و ۴۳۵ هکتارگندم آبی در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ در این استان به ثبت رسید.

محمد مجرد افزود: این مقدار اراضی توسط ۸۷۷ نفر از گندمکاران استان در سامانه کشت قراردادی به ثبت رسیده که گندمکاران فوق از مزایای کشت قراردادی گندم بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز اظهار کرد: شهرستانهای ساوجبلاغ ، ، اشتهارد ، ، چهار باغ و در استان البرز اقدام به انعقاد قرارداد کشت قراردادی کرده‌اند که این گندمکاران از مزایای پرداخت کرایه حمل گندم به کشاورزان از مزرعه تا مراکز تحویل گیری به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر تن گندم ، هزینه بیمه محصول و همچنین مزایای دریافت کود مصرفی نیز بهره مند خواهند شد.
وی اضافه کرد: برآورد برداشت گندم در فصل خرید پیش رو توسط کشاورزان زحمت کش استان البرز در طرح مذکور با توجه به سطح زیر کشت یاد شده به میزان ۲۳ هزار و ۱۳۹ تن پیش بینی شده است.
استان البرز دارای ۶۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی است.
منبع ایرنا برچسب ها: سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: کشت قراردادی هشت هزار و ۴۳۵ هکتارگندم آبی در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ در این استان به ثبت رسید.
سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: کشت قراردادی هشت هزار و ۴۳۵ هکتارگندم آبی در سا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.