تصویر
جاده هشتگرد-طالقان اواخر فروردین بازگشایی می‌شود
30 بهمن 1400 - 14:43
4
فرماندار شهرستان طالقان گفت: نبود برق مشکل اصلی جاده هشتگرد است که باعث بروز مشکلات اساسی در زمینه آنتن دهی در این جاده شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار گفت: نبود برق مشکل اصلی جاده هشتگرد است که باعث بروز مشکلات اساسی در زمینه آنتن دهی در این جاده شده است.

سید سجاد حسینی نسب درخصوص اقدامات انجام شده در راستای ایمنی جاده هشتگرد عنوان کرد: در سال جاری دو بار کمیسیون ایمنی و سوانح برای بررسی مشکلات جاده هشتگرد تشکیل شد و از آنجایی که فصل زمستان فصل مناسبی برای تردد در این جاده برف‌گیر نیست، تصمیم بر این شد تا اواخر فروردین جاده هشتگرد تعطیل باشد و اگر شرایط آب و هوایی ایجاب کند اوایل اردیبهشت بازگشایی شود.
وی با بیان اینکه بخشی از جاده هشتگرد هنوز آنتن ندارد، افزود: اگر مشکلات برق جاده حل و دکل‌های مورد نظر در آنجا نصب شود مشکلات آنتن دهی نیز حل می‌شود، زیرا اگر برق و آنتن نباشد درصورت بروز سانحه در این جاده امکان برقراری هیچ ارتباطی وجود ندارد.
توضیح داد: با برگزاری جلساتی با استانداری و مدیرعامل برق استان البرز، قرار بر این شد که تمهیدات لازم تا قبل از عید نوروز انجام شود و یک سری از موانع و مشکلات جاده رفع شود تا برای بهار که بازگشایی می‌شود مشکل خاصی نداشته باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر بخشی از امور جاده و تعمیرات مربوط به زیرگذرها و گارد ریل‌ها درحال انجام است، عرض حاشیه‌های جاده نیز در برخی بخش‌ها اضافه می‌شود.
اما انجام کارهای مربوط به تونل جاده هشتگرد نیازمند سرمایه بیشتری است.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.