تصویر
جاسازی ۲۰۰ کیلوگرم حشیش در یک پژو ۲۰۶
14 فروردین 1401 - 9:03
شناسه : 182988
5
فرمانده انتظامی استان از کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در آزادراه "تهران-کرج" و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در آزادراه "تهران-" و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سردار ""در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه شدند ۲ نفر در امر تهیه و توزیع عمده مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقادیری مواد مخدر را از عناصر اصلی قاچاق تحویل و پس از جاسازی در داخل یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در حال حرکت به سمت استان البرز هستند.
وی با بیان اینکه بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت، افزود: در ادامه ماموران با استقرار در مسیر تردد خودروی حامل مواد مخدر، پس از چندین ساعت رصد و پایش خودروهای عبوری، در نهایت پژو ۲۰۶ مورد نظر را در آزادراه "تهران-کرج" شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف کردند.
با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این عملیات پلیسی، اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهمان ۲۰۰ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در اتاق خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: پلیس بسیاری از توفیقات خود را با همراهی و همکاری مردم کسب می کند و شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت و اطلاعات شهروندان در حوزه قاچاق مواد مخدر است.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.