تصویر
جامعه ژیمناستیک البرز یک دل و یک صدا شوند
21 تیر 1401 - 14:23
2
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک نقش اعضای مجمع پیشبرد اهداف هیئت را موثر و پر رنگ ارزیابی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک نقش اعضای مجمع پیشبرد اهداف هیئت را موثر و پر رنگ ارزیابی کرد.

حمید احمدی با حضور در مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک استان البرز اظهار کرد: اعضای مجمع نقش مؤثری در پیشبرد اهداف هیئت دارند.
وی گفت: انتظار داریم جامعه ژیمناستیک استان البرز اختلافات را کنار گذاشته و همه یک دل و یک صدا برای کمک به هیئت وارد عمل شوند.
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: صداقت یکی از مهمترین مؤلفه‌های مدیریت است و حتما باید رئیس منتخب به برنامه‌ها و وعده‌های داده شده، عمل نماید.
در ادامه این مجمع امیر اعظمی، جواد باقری و مرجان همتی نژاد سه کاندیدای احراز پست ریاست هیات بودند که هر کدام به مدت ۱۰ دقیقه به معرفی و ارائه برنامه های خود پرداختند.
در پایان رأی گیری امیر اعظمی با کسب ۱۹ رأی از مجموع ۲۳ آرای موجود به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ژیمناستیک استان البرز انتخاب و معرفی شد.

همچنین با رأی اعضای مجمع؛ حیدر علی کاظمی و آمنه رضوی به عنوان اعضای هیات رئیسه، پوران ثابت خواه به عنوان نایب رئیس، نفیسه لطفی به عنوان خزانه دار و علی زیرکی به عنوان کارشناس خبره هیئت انتخاب شدند.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.