تصویر
جانبازان با تقدیم بهترین هستی خود حماسه‌های بی‌نظیری را آفریدند
05 دی 1401 - 9:47
3
علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با جانباز سرافراز 70 درصد «فرهاد طالبی» در کرج دیدار و از وی تجلیل کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، ، طالقان و در مجلس شورای اسلامی و سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با جانباز سرافراز ۷۰ درصد «فرهاد طالبی» در دیدار و از وی تجلیل کردند.

سلیمان رستمیان در این دیدار با تسلیت ایام سوگواری صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س)، جانبازان را سرمایه‌های ارزشمند جامعه دانست و گفت: جانبازان، انسان‌هایی ایثارگر و جان‌برکف‌اند که طی سال‌های جنگ تحمیلی، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کردند و درراه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: جانبازان با تقدیم بهترین هستی خود حماسه‌های بی‌نظیری را آفریدند و امروز ما نیز وظیفه‌داریم پاسدار مجاهدت‌هایی باشیم که امنیت کشور را برای همه ما رقم زدند.
وی افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معزز آنان هستند چراکه اگر این ایثارگری نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.