تصویر
جانبازان شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند
26 دی 1401 - 9:11
1
علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با جانباز گرانقدر قدرت آقا محمدی در محله سید جمال الدین شهرستان نظرآباد دیدار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، ، طالقان و با جانباز گرانقدر قدرت آقا محمدی در محله سید جمال الدین شهرستان نظرآباد دیدار کرد.

علی حدادی در این دیدار ضمن آرزوی صحت و سلامت برای همه جانبازان، اظهار داشت: به راستی جانبازان شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند.
نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ ، در این دیدار ضمن قدردانی از مقام شامخ جانبازان و ایثارگری خانواده‌هایشان از زحمات خانواده های جانباز گرانقدر که شبانه‌روز مشغول پرستاری و رسیدگی به جانباز است، قدردانی کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: جانبازان هشت سال دفاع مقدس به واسطه جانبازی‌ها و فداکاری‌هایی که در آن سال‌ها در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع از خاک میهن از خود نشان دادند، دین بزرگی بر گردن ما دارند.
دبیر فراکسیون ایثار شهادت مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود:ما هر چه داریم از خون پاک شهدا ،آزادگان سرافراز و دلاورمردی این عزیزان داریم و وظیفه میدانیم که دیدار و عرض ارادت داشته باشیم .
لازم به ذکر است با دریافت مشکلات این عزیزان و بررسی برخی مشکلات جانبازان فداکار پیگیری های از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به عمل آمده و در این دیدار به صورت تلفنی مواردی هم از معاون پارلمانی امور ایثارگران صورت پذیرفت .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.