تصویر
جایگاه ششمی استان البرز در ثبت پروانه های ساختمانی صادره در طرح بازآفرینی شهری ایران
27 خرداد 1402 - 12:18
1
بنابر گزارش مأخوذه از سامانه ستاد ملی بازآفرینی ایران در خصوص تعداد پروانه های مسکونی صادر شده در آخرین ارزیابی ها رتبه ششم را کسب کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


بنابر گزارش مأخوذه از سامانه ستاد ملی بازآفرینی ایران در خصوص تعداد پروانه های مسکونی صادر شده در آخرین ارزیابی ها رتبه ششم را کسب کرد.

داود موحدپور رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان البرز با اعلام این خبر افزود: عملکرد نوسازی مسکن استان البرز در دولت سیزدهم وفق اطلاعات بارگذاری شده در سامانه ستاد ملی بازآفرینی ایران با تعداد ۴۵۱۰ واحد پروانه های صادره مسکونی در محدوده های بازآفرینی استان البرز تا این لحظه رتبه ششم در سطح کشور را کسب کرده است.
گفتنی است فرآیند ثبت پروانه های صادره در سطح کشور همچنان در حال اجراست و در پایش و گزارش گیری رتبه استان ها در تعداد پروانه های صادره و ثبت شده در سامانه مذکور به صورت هفتگی رصد می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.