تصویر
جایگاه فرهنگی و اجتماعی مساجد همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، احیا شود
22 شهریور 1401 - 12:21
2
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از علما و روحانیون درخواست داریم که در راستای ایجاد پویایی و شور و احیای جایگاه قدرتمند فرهنگی و اجتماعی در مساجد همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، مساعد و همراه باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از علما و روحانیون درخواست داریم که در راستای ایجاد پویایی و شور و احیای جایگاه قدرتمند و در مساجد همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، مساعد و همراه باشند.

مجتبی عبداللهی در نشست مرکزی ارتباطات دولت و روحانیت که روز سه شنبه با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، مشاور و رابط رییس جمهور در امور روحانیون و نماینده ولی فقیه در استان در سالن همایش های میلاد برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین حسینی، افزود: در راستای رسیدگی به موضوعات طلاب و روحانیون از رهنمودهای مشاور و رابط محترم رییس جمهور و نماینده محترم ولی فقیه در استان، بهره برده ام.
وی با اشاره به شأن و جایگاه چنین نشستی، ادامه داد: دغدغه مندی علما و روحانیون برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی قابل است.
عبداللهی گفت: نقش والای روحانیون در پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و بواسطه همین امر علاوه بر وظایف و تکالیف محوله، ارادت، احترام و دلبستگی خاصی به این جایگاه مقدس دارم.
وی افزود: روحانیون به دلیل حضور در بطن جامعه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند بنابراین بار سنگین دفاع از حقوق و مطالبات مردمی را نیز بر عهده دارند.
استاندار البرز گفت: مردم از علما انتظار دارند که مطالبات آنها را به گوش مسئولان برسانند چراکه لباس پیامبری را بر تن دارند و از احترام ویژه ای در جامعه برخوردار هستند.
وی افزود: روحانیون همواره دغدغه های مردمی را با مسئولان در میان گذاشته اند در صورتی که خودشان نیز با فشارهای و تنگناهای مالی مواجه هستند.
عبداللهی گفت: بر این اساس قرارگاه های تخصصی و مختلفی را برای حل مشکلات مردم راه اندازی کرده ایم و از روحانیون تقاضا می شود بعنوان معتمدان محله ها در راستای اجرای اهداف و برنامه های فرهنگی و اجتماعی در کنار ما باشند.
این مسئول اضافه کرد: از علما و روحانیون درخواست داریم که در راستای ایجاد پویایی و شور و احیای جایگاه قدرتمند فرهنگی و اجتماعی در مساجد همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، مساعد و همراه باشند.
وی افزود: برای جبران زیرساخت های عقب مانده استان وارد عمل شده ایم و امید است با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، در دولت محترم سیزدهم شاهد تحولات محسوسی در این زمینه باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.