تصویر
جایگاه های ویژه تبلیغات محیطی برای مشارکت انتخاباتی در شهرداری ها پیش بینی شود
18 دی 1402 - 9:36
0
غفاری رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج در بخشی از جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان از نمایندگان شهرداری های مناطق شهری خواست تا جایگاه های ویژه ای را در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تبلیغات محیطی و در راستای ترغیب و مشارکت حداکثری شهروندان بمنظور حضور گسترده در انتخابات پیش رو پیش بینی کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

غفاری رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان در بخشی از جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان از نمایندگان شهرداری های مناطق شهری خواست تا جایگاه های ویژه ای را در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تبلیغات محیطی و در راستای ترغیب و مشارکت حداکثری شهروندان بمنظور حضور گسترده در انتخابات پیش رو پیش بینی کنند.

این جلسه که با حضور ،رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج، مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز رئیس و دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تشکیل شده بود بیش از ۲ ساعت با آسیب شناسی فرآیند اطلاع رسانی در حوزه مدیریت شهری به طول انجامید و در جهت رفع موانع فرا روی نمایندگان حوزه اطلاع رسانی تبادل نظر شد.

اکران طرح های مشارکت انتخاباتی و ارائه برنامه ۶۰ روز تا انتخابات،تقویت جایگاه روابط عمومی ها و تجلیل از روابط عمومی های فعال در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان البرز بخشی از این جلسه را به خود اختصاص داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.