تصویر
جایگاه واقعی ورزش نابینایان البرز بالاتر از وضعیت فعلی است
01 دی 1401 - 8:46
1
رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان، جایگاه واقعی البرز در این رشته را بالاتر از وضعیت فعلی ارزیابی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان، جایگاه واقعی البرز در این رشته را بالاتر از وضعیت فعلی ارزیابی کرد.

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان با حضور در مجمع هیئت استان البرز با ابراز امیدواری نسبت به آینده این رشته در البرز اظهار کرد: ورزشکاران استان البرز از پتانسیل و استعداد خوبی در تمامی رشته ها برخوردارند و این مهم نوید بخش روزهای درخشان تری برای ورزش نابینایان و کم بینایان استان خواهد بود.
وی با اشاره به سنگینی مسئولیت در این هیئت ، افزود: لازم است که رئیس منتخب هیئت بسیار جدی تر از گذشته امور و اهداف این رشته را دنبال کرده و با برنامه ریزی صحیح در جهت رشد آن تلاش کند.
مظلومی تأکید کرد: قطعا فدراسیون در کنار اداره کل از هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان البرز حمایت تمام و کمال خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: جایگاه واقعی ورزش نابینایان البرز بالاتر از وضعیت فعلی است و با توجه به ظرفیت موجود، رسیدن به قله های موفقیت برای هیئت دور از دسترس نیست.
رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان تصریح کرد: از اعضای مجمع نیز انتظار داریم تا با دلسوزی و دغدغه مندی، رئیس منتخب را در جهت پیشبرد اهداف یاری کنند.

مرتبط

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.